helg?



nehe säger väll som alla andra, skönt de är  me helg alltså
så roligt att gå in på facebook man behöver varken veta va det är för dag eller väder..

veckorna bara rusar fram nu när man har börjat jobba och två veckor närmare pensionen har ja kommit :)

natten mellan ons och torsdag va en ren piss natt,,
max vaknade till vid halv elva redan så ja gick upp och bäddade ner honom i våran säng och gick och la mig me honom,,

ung F*N somnade inte om förns halv fyra på morgonen,, shit hur kan en sånn liten kille vilja vara vaken mellan halv elva och halv fyra på natten,,
jimmy och ja fick liksom jobba lite i skift mellan svordomarna,, åt varandra alltså..
ungen va hur pigg som helst och bara vägrade

när jimmy hade sovit i typ ett timmar bad ja honom att han skulle försöka ett tag men han gick in och la ner max, som blev  ill skrikande i sängen och trodde på allvar att han skulle somna om

 kom in till mig igen och max hade då fått smått panik så det gick ju inte lättare efter det,,
efter ytligare ett par timmar och svordomar på jimmy som bara sov, bad ja honom att ta över igen men då går karl fan in på barnens rum och drar typ igång alla leksaker som låter och tror att ungen vill leka,, kan då till lägga att ja inte somnar lika lätt som jimmy så det va bara att gå ner för mig med grabben och leka nere så ja kunde ligga i soffan,, 
halv fyra som sagt parkerade max brevid mig och vi somnade i soffan,, klockan ringer 05:40 kul,,
när ja skulle sparka liv i jimmy va typ alla lampor på övervåningen tända och jimmy hade slocknat i leos säng,, leo hade ju jommit in till oss i all tumult..

då är det tur att man hade 45 min lunch så då va det  bara att tippa bak sättet och så sov ja 20 min,, 
och vart pigg som en mört :)


ihelgen kommer va skit,, ¨
jimmy är i väg och fiska, dom drog redan i morse  så det blir en helg me grabbarna sj,, 
har inte bestämt va vi ska hitta på en men det lutar ju stark åt att vi kommer dra ner till morsan :)

btw så har lasse blivit opererad nu,, igår så han kom hem i dag.. 
se hur snabbt han kommer att rasa i vikt nu då..

nehe nu biggan 




trevlig helg på er






.
 

2011-04-15 @ 21:58:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0