Erbjudanden dom bara haglar in

Sitter i lastbilen och har min lunch,, fy fan för tonfisk.. Ja hatart och det stinker kattmat i hela lastbilen och i munnen, men eftersom ja har börjat få lite hjälp nu på gymmet så höll han på och dö för att ja åt för lite??? Han ska bara veta att ja brukar äta shake i lastbilen bara för att ja är så lat,,) Så nu sitter ja här med mina små matlådor.. En var tredje timme men det är ju sjukt roligt att köra på ytligare en växel och få hjälp med olika muskel massor,, fan va ja kommer va biff i sommar ;). Fick ett nytt erbjudande förut,, förra veckan va det en gubbe som sprang ifatt mig när ja skulle handla på en mack och frågade om han fick bjuda på pizza någon gång bara för att ja såg så trevlig ut,, hahah fattar inte va det är me karlar så fort man är tjej i en lastbil,, och idag va det en kille som gav mig ett visitkort för han va tattuerare också så han tyckte att ja skulle komma till honom för han hade ju spanat in min tattuering i nacken,, ohh shit sherman... Nepp åter till jobbet
2011-04-13 @ 12:03:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0