älskar dig..



systra mi,,


ett snurrigt inlägg,,

inte många mina blogg läsare vet kanske att min syster föddes cp skadad,, ett väldigt hårt ord i våran familj men
vanlig bland alla ungdomar som svärord..

cp skadad innebär ju inte att man äe dum i huvudet utan snarare kanske tvärt om,, när syrran tog studenten gick hon ute med bland dom bästa betygen på folkunga,,  hon har pluggat hur mycket som helst efter bland annat betende vetenska med olika inrikningar på handikapp, typ kriminolog japp you name it..ja har säkert fel om hälften ;) men helt tvärt om mig som knappt klarade g gränsen,,

det hela med mina tankar började ikväll på gymmet,, en jätte lite kille,, säkert knappt fyllt 16 och laglig på gymmet,, men han hade en skada svårt för mig va det va för skada men han haltade hade svårt att lyfta armen,, MEN han körde järnet,, tänkte och hoppades att han kommer få slippa allt skit och mobbing min älskade syster har fått utstå genom åren,, och det vadå mina tankar for iväg på hur mycket ja just älskar henne och min familj,,

ja är inte uppvuxen med att mina föräldrar har sagt att dom älskar mig,, JA VET att dom gör det och visar det på så många adra sett men inte just med att säga dom orden .. JA ÄLSKAR DIG (kanske är min familj jätte konstig lr inte vet faktiskt inte hur det ser ut i andra familjer och orden som sagt är ju inte dom viktiga utan att ja vet att dom gör det) men då tänkte ja att ja kan ju faktiskt börja säga det lite oftare till mina föräldrar och syrra för det är ju just det ja gör, ja älskar ju dom,,

mina grabbar får dagligen  hör det när ja tjatar in det i deras små  öron
,, :)


hade inte min syrra vägrat att vara med med namn och bilder här hade ja lagt ut ett kort på henne,, puss




















.

2011-04-06 @ 22:34:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad fint skrivet!! Jag säger också till mina barn att jag älskar dom jämt, dom kommer tycka att jag är asdryg! :)

2011-04-07 @ 19:07:54
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0