skatteåterbäring





precis som ja trodde om dom där j*vla tröjorna, när jimmy kom hem frågade han om ja slängt dom...
livrädd då

lillebror hade inte rört sig ett gram han stod fortfarande kvar på 8700g och 70 cm allstå inte ändrat sig ett dugg..men han fick ju sina sprutor nu och stackarn han ill tjöt rakt ut på andra sprutan, man tycker så himla synd om dom men man kan ju inte inte säga det och visa att det gör ont så storebrorsan höll snällt handen på max..


igår ängnade vi hela dagen , nästan, uppe på 4h i björkö.. va med bjuden av cissi och dom i sin tur av svenska kyrkan,, och då tog ja min chans att få 'tillbaka' lite av mina pengar som man skattar till svenska kyrkan.. och det bjöds på bullar och kakor och festis och korv me bröd och det va ju inte snållt av det heller,, haha synd att man inte hade doggy bag :)
varken ja lr leo va ju intresserade av djuren men hur skönt va det inte att sitta i solen och äta hur mycket man vill..


idag har ja vart i stan en sväng och handlat lite till helgen,, lösnaglar, skoskavsplåstår, panodil strumpbyxor.. hur mycket som helst att tänka på, tycker synd om emma.. :)
provde även min klänning lr klänning men början till, min riktiga klänning har ju fortfarande inte kommit så helle måste sy upp en...  ååhhh men allt blir bra i slut ändan..

ikväll ska vi koppla av grilla med familjen 'storm' och bara  ta det lugnt,, det blir nog inget bröllops prat alls *ler*








.

2010-05-12 @ 17:06:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0