sanning







kvinnors svenska i vardagen


1.Ja = Nej
2. Nej = Ja
3. Kanske = Nej
4. Vi behöver = jag vill ha
5. Jag är ledsen, men... = Du kommer att få ångra de här
6. Vi behöver prata.. = Nu har du ställt till det
7. Ok, gör som du vill = Passa dig jävligt noga
8. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idiot
9. vad du är uppvaktande ikväll = tänker du bara på sex

mäns svenska i vardagen

1. ja är hugrig =ja är hugrig
2. ja är sömnig = ja är sömnig
3. snygg klänning = snygg urringning
4. ja älskar dig = ska vi kn*lla
5. ja har tråkigt = vill du kn*lla
6. ska vi dansa? = vill du kn*lla
7. får ja bjuda dig på middag? =vill du kn*lla
8. ska vi gå på bio? = vill du kn*lla
9. dom skorna passar inte till dräkten = ja är bög 













.
2010-05-08 @ 11:09:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: IT'S ALL ABOUT JOHANNA

haha ser att du har förfinat knulla ;)

2010-05-08 @ 13:15:40
URL: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0