uppe med tuppen



 








max alltså, han har ju kommit in i en period då han vaknar mellan fem och sex men idag va det ju kvart i sex så det va ju inte så farligt..
men leo kom in till oss i natt, och ja skrattade så mycket lilla grabben gjorde allt för att släpa med sig sitt egna täcke in, så ja tog med mig max ner så att inte resten av familjen vaknar,,
jimmy kör ju åtta fem denna vecka..

så vi sitter här i soffan han sitter som bänkad framför mtv och ja här,,

igår kväll tog ja en kvällspromenad igen och det va riktigt skönt ute 'bara' 9 minus och sen snöade det lite..
och ja kan tala om att ja gick som på målar får jimmy hade pratat med grannbonnen på dagen och han hade sett
en ko och kalv, älgar alltså här på dagen springa över gärdena så ja va livrädd,, har fått för mig att dom är livsfarliga :) och när ja gick så kom det fyra rådjur och sprang förbi kanske hundra meter innan,, hade det inte varit snö hade ja ju aldrig sett dom men nu ser man ju allt så mycket mera.. men jimmy garanterade att dom säkert va helt livrädda så fort dom fick se mig me.. haahha tack!

idag blir det en sväng med mamma  till grabbarnas farfar  (cloetta)och fylla på godis förådet till jul, ja ska INTE handla nått för då äter ja ju bara upp det :)




.

2010-12-03 @ 06:34:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej! Jo, jag har ju fått så bra respons på mitt bloggande så jag har fortsatt av bara farten. Och sen har min syster efterlyst inlägg på mina kläder så då har jag lagt upp det... Får väl se om jag orkar fortsätta!

2010-12-03 @ 08:30:59
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0