Inte handla?

Ja tack det skulle ju inte bli nått från Cloetta men Leo plocka allt i en del ändå, mammas korg va mycket mer väl fylld en min.. Men för att kompensera mitt köp bestämde ja mig för att gå till ljungsbro från mamma så det va bara att stoppa ner Max i åkpåsen och dra, fan redan vid golfbanan va mina ben bort domnade men det va ju bara att gå vidare,, lite jobbigt med vagnen och typ 3,4 cm ny snö men ack så nyttigt för kroppen :). Nu ska min snälla mamma va lite barnvakt så ja kan åka och handla i lugn och ro med säkert resten av Linköpings befolkning,, ikväll blir det fredags mys för ikväll kommer Jeppe hem.. Och imorgon står busfabriken på schemat
2010-12-03 @ 14:31:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0