öroninflamation





ja fredag den trettonde för mig va att ja har fått öroninflamation occh käkar pencelin skit kul men det är ju tur att
det kommer nu och inte när vi ska till cypern..

va ju på vårdcentralen och leo skulle me för att hålla mig i handen och när vi kom dit frågade dom ´va han hette men ja sa lite pinsamt men det va ju ja som fått en 'barnsjukdom'  lr ja ju faktiskt bara 25 ;)

nu ikväll har vi varit hos jimmys mamma som fyller år på måndag.. och lille man i familjen vart ju överlycklig när det bjöds på mat.. skippar nästan dom där dyra barnmats burkarna snart för max äter mycket bättre om det är vanlig mat och om man säger så här han satte i sig sex st rösti och en hel grillad korv.. nu när han har fyra tänder klarar han sig utmärkt när han käkar..


jimmy fortsatte festen hem till dulla och compani medans ja gladeligen åkte hem hit och slängde mig i soffan med barnen och bara tar det lugnt, jeppe är i stan på festival så det blir att va taxi inatt.. prata om det förut att det känns som nyss att vi räknade ner till sommar lovet och nu helt plötsligt börjar han skolan på måndag igen.. shit va tiden går fort.. glad att det inte är ja som sitter där och har ångest för att börja skolan igen efter lång ledigt..
för nu är det min tur att vara lååång ledig..
kommer redan va rastlös om ett par dagar tror ja  :)


imorgon fyller farsan femtio år
jiihhuuu
men han håller sig gömd så nästa helg blir det att fira honom ..







.

2010-08-14 @ 22:05:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0