jaha nu då??

 

nu har min mamma ledighet  börjat och ja kände direkt att jaha nu då ?

visst ska absolut inte sticka under stolen med att det kommer bli oerhört skönt att att bara vara hemma men va ska man nu fördriva tiden me.. är det nu man ska åka omkring hos alla och fika och gå upp dom där extra kilona igen som ja faktiskt stolt är jobbat bort nu.. för man är fan inte still på mitt jobb..

ska iaf hälsa på hos min farmor för det va så länge sen ja träffade henne..

alla mina grabbar sover eftermiddag och ja inleder min 'semester' med att sitta på altanen och sola och blogga..
jimmy slutade ju halv dag idag, eftersom han hade jour förra veckan får han plocka ut en ledig dag,, och idag slog han till,, tvingade honom att ta ett vil för han va så jävla sur.. det hade tydligen srtulat massa på jobbet och med några delar..små grabbarna somnade på vägen hem från morsan och tur va väll det för ikväll blir det ju lite fest, men nyktert för mig eftersom vi ska åka hem,, morsan skulle fixa med grillar och sen blir det ett härligt gäng med nära och kära..

det är ju konsert i berg så det blir att sitta hemma hos morsan,

hehe nu ska ju luta blek ansiktet bakåt och njuta av tystnaden och ledigheten








.

2010-08-06 @ 13:48:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: IT'S ALL ABOUT JOHANNA

ni får gärna komma förbi mig sen och komma och fiiiiika :) alltid välkomna om ni inte har något att göra! kram

2010-08-08 @ 12:52:38
URL: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0