älskade fia



japp nu har min egna älskade fia precis varit här en sväng,, ses ju inte allt för ofta nu eftersom hon bor och
jobbar i göteborg..
men snart kommer hon hem igen för då ska vi fira hennes 25 års dag och då blir det röj röj.. :)

ned räkning är för fullt och det är bara * EN * dag kvar att jobba, för den här gången.. försöker ju att
tjata på jimmy att han ska vara pappa ledig måndagar eller nått så ja kan jobba ist men
vi får se om ja får viljan igenom, brukar ju få det..


imorgon kväll blir det en sväng ner till mamma och kolla gratis konsert.. är nått jippo i berh och det är ju tur att
mamma har lite mark man kan utnyttja då.. blir en massa folk och lite grill, blir en mysig start på semmeren..

igår va vi ju på marknad och leo va ju helt galen i alla karuseller. tur att morsan ställde upp och åkte, fyndade bara strumpor till mig och leo.. det är ju ett måste köp och en kola rem, va sjukt beroende av det när ja va
gravid men det kan ja ju inte skylla på nu :)
vill ju spara på pengarn för på måndag drar vi iväg på en road tripp igen

denna gång med familjen storm och morsan och lasse.. det blir ullared, typ måndag tisdag  och sen vidare på onsdagen för en
hel dag på high chaparall på hemvägen.. ibland är det jävligt skönt med husvagn, att man kan dra iväg lite bara så där..


nehe om man skulle gå och måla naglarna lr nått, börja få tillbaka sin 'kvinnliga' sida










.

2010-08-05 @ 21:05:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag har också fått tillbaka min kvinnliga sida: målar naglarna och plockar ögonbrynen. Fast så här kvinnlig har jag aldrig varit innan :P

2010-08-06 @ 21:08:30
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0