trollunge



jaha nu sitter man här i soffan igen och glor, morgon promenaden är avklarad och max sover.. ska åka och hämta hem lillesnorre sen vid ett men det är ju sååå långt dit..

igår när ja hade hämtat leo så åkte vi ner till mamma en sväng för hon led av den så kallade mormors sjukan = saknar barnbarn :)
så leo vart kvar där nere och lekte med henne, dom skulle åka och hämta foder till hästarna och det va ju det som drog ganska mycket me, att få åka scania..fattar inte att han tycker det är så kul.. fast det är ju lika bra att han lär sig nu eftersom han ska ta över åkeriet.. ;)






den här lilla trollungen har redan lärt sig alla möjligheter med gå stolen nu när han tar sig ´nästan´ överallt.. så här kom ja på honom när han stod och pillade sönder mina blommor..

sen efter det sa ja till honom att nu kommer mamma och tar dig och jävlar vilken fart han fick över golvet och sen as garva.. min lilla bebbe..



så här nöjd och skitig va han efter att få provsmakat spagetti och köttfärsås.. dom är ju från sex månader men ungen åt som aldrig förr, och så är det ändå inga klumpar i dom.. måste ju bli lång tråkigt med bara päckel grött och potatis pure..




här är jimmys fina tattuering.. hugin och munin... rätt colt, han ska bygga ihop hela armen i sånt stuk.. nypa har ju lite att jobba av på jimmy, synd att inte ja kan klä ut mig och komma in, ja har blivit jätte sugen på att tattuera mig igen nu när jimmy håller på..




.

 

2010-04-07 @ 10:59:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0