tandläkaren!!



va den bästa ja träffat och ja blev nog lite botad av min rädsla..
och till råga på allt ska hon offra en ledig dag för min del..

så här ligger det till, mina tänder va absolut inget att rekomendera att göra blekning på för att ja har ganska högt tandkött och då skulle det illa massor,, så vi lr hon erbjöd sig att komma in på fredag morgon.. 07:10 och ´'polera' mina tänder ist.. hur gullig som helst,, tur att kidsen ska sova hos morsan och att ja ändå skulle jobba för då passade ju tiden kalas.. blir bara lite sen till jobbet..
 
mitt fina tandsmycke är nu iaf ett minne blott, det satt så dant att hon fick borra bort det,, :)

imorse va en så där as stressig morgon,, vi vaknade ju inte till förns vid åtta och då måste man typ åka vid kvart i nio till cissi.. så stresssss..bara att i morse så spydde ju lilleman igen samtidigt som en skaplig bajs blöja, och så ska man ta på sig hjälpa två kids med frukost och sen sig sj  phuu..

vart ju en snabbis på bvc med men ingen spruta eftersom han hade feber.. men vi vägde och mätte, 8700g jämt och redan 70cm, VART ÄR MIN BEBBE!!!  men det började plana ut nu på vikten eftersom han rör sig så mycket..


nepp nu ska vi se va som finns i kylen till kvälls mat..


so long 






.

2010-04-26 @ 17:09:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0