home alone



då sitter man här livrädd som vanligt på landet ENSAM.. hhaha fattar inte att ja är så mörkrädd men det är väll bara att vänja sig nu,, det är ju riktigt sånt där skräck films väder ute me och det gör ju inte saken bättre..

jimmy bestämmde sig för att till slut åka in och möta upp grabb gänget (stefans svensexa) och bowla och gå på krogen.. alltid kul att göra nått och träffa folk men istället får ja sitta här livrädd :)

idag har vi bara tagit det lungt, vart hos mamma och öst ur båten det va ju ganska mycket smällt vatten i den så det behövdes, innan den hamnade under vattnet.. sen blev det en fika innan vi drog hem igen.. ovanligt lugn dag,
det lär väll bli så i morgon med när man är ensamstående me tre barn.. bara han köper med kebab hem i natt :)

ska väll springa upp nu och dra täcket över mig och va skit rädd och försöka titta lite på tv, 

sov gott alla nära och kära ja ska försöka tur att man har barnen i närheten..









.

2010-04-17 @ 22:02:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cattis

Tur för dig att du inte har en tokig hund som börjar skälla vilt mitt i natten så man blir ännu räddare :) jag försökte intala mig att hon säkert bara skällde eftersom hon inte fått så mycket promenad+vinden men hjärnan snurrade ju på ändå...

2010-04-18 @ 11:27:32
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0