FU*K!!!

jaha då har man kört för fort då... alldeles för fort.. indraget körkort... FAN  hur i helvete ska ja klara av det då bo på lande helt instängd hur ska ja göra när ja ska skjutsa leo till dagis och hur .. aahhhhh ja tankarna bara går runt ja är ju jätte beroende av mitt körkort...

jävla skit...  orkar inte ens skriva om det

 

hann iaf va i stan på förmiddagen och handla lite till mitt ullareds shoppande igår räckte tydligen inte :) hittade några riktigt bra fynd i går, dels en tunika ganska fin faktiskt men den bara slank ner men för  9,95 va rena skämtet,, ska ja inte ha den kan ja ju iaf ha den i trädgårn.. mitt andra fynd blev en jacka till max för hela 29,95 oxå jävligt billigt och sen det flisfodrade regnstället ja skulle köpa till leo va andra sortering så det kostade bara 99 ist.. sen blev det ju givitvis mycket mera som tex krukor och tavlor och en massa kläder till barnen..

idag på stan har ja köpt paket till morsan som fyller på lördag och sen gick ja och barnen en sväng på ikea köpte blommer till mina fina krukor..
leo har ju slutat helt med blöja nu, så på ikea efter vi hade ättit ett par korv gick han och kissade och bajsade helt själv.. hahha man måste nog vara mamma för att kunna vara stollt över kiss och bajs..

nehe nu ska ja sörja resten av kvällen..








.

 

2010-04-01 @ 15:13:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad duktig Leo är, andra föräldrar uppskattar också sån info :) Tråkigt med körkortet, när får du tillbaka det?

2010-04-01 @ 17:23:10
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Johanna

April april din dumma sill mej kan du inte lura denna gång iallafall så dum e inte jag !!!! :P

2010-04-01 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0