en vecka för sent




men bättre sent än aldrig..



hittade det här kortet när ja laddade in kort och det är från förra söndagen när johanna fylde år.. bjöd inte på tårta men där imot har hon ätit upp mitt bull föråd... lööve you :)


idag har dagen bara varit super  lugnt , max mår skit, han bara typ sitter och muttrat och har feber, och en jävla hosta  både igår och idag har han ju spytt två gånger efter hostanfallen.. stackarn knappt ätit nåt heller men man vet ju själv när man har iont i halsen..

skjutsade hem jeppe förut och laddade på mitt solkort måste pressa lite nu innan bröllopet så att alla mina fjortis finnar försvinner.. laddade man för att summa fick man det dubbla.. och då får man ju passa på..

den här veckan känns som om den är späckad varje dag, imorgon måndag blir det bvc för lillkillen sen blir det tandläkaren för mig och ja verkligen HATAR tandläkaren, men ja måste ta tag i det där nu har inte varit på jätte länge och så ska ja ju äntligen ta bort mitt tandsmycke (som skulle hålla i 3 månader och hållt i 7 år ?? )
 sen på kvällen ska ja klippa tommy

sen tisdag blir det jobb hela dagen,, lsatbil..haha roligt..

onsdag blir det skvaller och hårfärjning hos emma :)

torsdag blir det att städa ur husvagnen och handla och greja kanske baka upp ett nytt bull föråd..

fredag och valborg blir det att börja jobba tidigt kanske sex lr nått för vid halv tolv ska ja bleka tänderna.. JAAAA ÄNTLIGEN... kidsen får tyvärr sova hos morsan då.. lr tyvärr hon tycker ju att det är hur mysigt som hels men ja kommer ju längta ihjäl mig..men ja vill verkligen inte väcka upp dom as tidigt bara för att ja ska jobba.. och sen för hoppningsvis, beror på min snälla gulliga chef.. FJÄSK :) kanska ja kan sluta efter det för då drar vi iväg me husvagnen till örebro för en helg där, ihop men min släkt, på pappas sida det blir säkert grill,  äventyrs badet hala lördagen och sen kina muren på kvällen,, mmys mys..
hoppas bara att grabbarna mår bättre och att vädret blir bra.. skit samma ja ska ju bada INNE :)


nehe nu får allt jimmy komma hem snart med min halva pizza...


so long






2010-04-25 @ 20:28:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0