bröllops planer




en massa bröllops planer men inte för min räkning utan åt emma, och jo jag är glad att det faktiskt inte är ja som gifter mig för fan va mycket det är att hålla koll på.. dte räcker med att ja kommer vara tärna och ja kommer att gråta floder..

dagen idag har ju även varit lugn.. min kära sambo va ju som sagt ute igår så hela dagen idag har han ju varit helt degig.. blev ju en vanlig 'bakfylle' lunch i stan.. och sen vart det en sväng till öb och blommster landet.. från öb kom vi hem med en bössa till leo, som vart populär direkt.. man kunde skjuta iväg pilar och det va ju skoj..jimmy sköt bort två st på en gång..
från blommster landet kom ja hem med tio buxboms plantor till så snart når ja väll målet med den där jävla häcken,, tar lite i taget..

i morgon blir det lugnt.. leo ska ju till cissi och ja skulle hjälpa mamma med nått, som vanligt :)



nu ska ja slå mig omkull här i soffan och bara njuta..


so long













.

2010-04-18 @ 21:31:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag är glad att vi smet och gifte oss :) men å andra sidan hade jag aldrig tänkt gifta mig, det är väl skillnad om man haft värsta bröllopsfantasierna hela livet...

2010-04-19 @ 16:18:05
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Emma!

För alla som inte vet så är maria mer nervös än mig=) Men jag är så tacksam för alla som ställer upp och hjälper till, som sagt väldigt mycke att tänka på!

2010-04-20 @ 07:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0