segt

känner inte direkt för att blogga för det känns ändå bara som om ja klagar över livet.. men det är RÄTT så en formigt nu,, är jävligt trötter på att bara gå och vänta och leva i denna ovisshet kan inte bara vattnet gå så att det är nått som händer liksom.. kan väll inte påstå att ja tror att denna lille varerlse har tänkt komma ut dom närmaste dagarna men ja känner mig som en så dålig mamma eftersom ja inte direkt har orken och lusten att hitta på nått.. det är tur man har mamma för där händer det ju alltid saker för lillfisen och dit är det ju bara att åka ner.. imorgon blir det kvinnohälsan på besiktning och se va dom säger om läget..
egentligen fattar ja inte va man klagar över för ja har ju gått och varit gravid nu i typ 40 veckor och nu är det ju bara på mål linjen men det är väl de som är saken att det är ssååå himla nära nu..

ikväll ska vi möta upp jimmy i ljungsbro  så ska leo få ta sprutan,, och hur veligt är inte det då, ska man lr ska man inte,, men ja tänker så här att snart får vi en liten här hemma så allt skydd är säkert bra ..hoppas bara att han inte blir piplig och får lika ont som mig... för då kommer han verkligen va helt utslagen i morgon..

idag har vi iaf gjort nått vettigt.. åkte ju till cissi men 'glömt' att medela att vi skulle komma och hon hade inga andra barn eftersom det går magsjuka, men vi gick ut till stallet så fick grabbarna leka lite och äta matsäcken, sen åkta vi ner till mamma och fick mat,,, leo tyckte det va jätte kul att cissi och arvid följde me dit så han kunde leka mer med arvid, det tråkiga va att när vi skulle åka,skulle skjutsa in mamma tilll stan, så kom cattis lagom med  barnen men vi får leka någon annan gång..:)

nehe om man ska väcka upp guldklimpen och kanske laga lite kvällsmat.. spagetti och köttfärsås är på beställningen idag

so long
2009-11-17 @ 15:53:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lattjo

Segt och segt, ja då har vi det segt båda två på var sitt håll. Visserligen ser jag ju gravid ut men jag tror din magge blir mindre fortatre än min, hoppas jag. Det blir nog en Max rätt som det är ska du se. Ha det bra, seglisa.

2009-11-17 @ 22:07:19
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vi åker till Solla på fredag igen, jag börjar jobba kl.16 men vi dyker väl upp på förmiddagen nån gång tänkte jag! Kram

2009-11-18 @ 09:00:44
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Annie

Stort grattis till er underbara son! Så himla söt. Skönt att allt gick så bra och fort. Mys massor nu så hörs vi snart-kramar från oss tre

2009-11-18 @ 09:16:47
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Cattis

Grattis till Lillebror! Hoppas du kommer blogga snart så jag också kan hänga med på vad som händer :) Fick ju ringa till Solla och få all viktig info! Kramar från fam. Brandow!!

2009-11-18 @ 13:05:03
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0