morgonens rubrik

jimmy står och steker ägg och drar ner brallan över röven och säger.. här står ja och har jällivarehäng på allmän plats.. leo bara blänger  på honom och springer bort och säger dra upp byxerna, och försöker dra upp dom... när han vänder sig om och ska gå tillbaka till bordet säger han.. jäkla pappa då..


för övrigt har natten varit helt ok, man är ju jätte trötter men man kan verkligen inte låta bli att bara ligga och titta på lilla farbrorn.. han åt vid åtta, och vid tolv,, vid halv tre tror ja och sen vaknade han inte förns vid halv åtta och då hade ja och leo legat och sniffat på honom ett tag.. förövrigt sover han.. igår kom ju johanna direkt när vi kom hem och ja kände mig as trötter.. ja han typ bara att amma och sen tog johanna över och under höll lillebror medans hela den övriga familjen tog en väl behövlig sov stund.. tack johanna :)

nu är fia här och sniffar bebbe och han har faktiskt vart ganska vaken nu på förmiddagen.. men nu sover han och vi ska käka lite.. såå skönt när jimmy är hemma nu och 'passar' på mig ;)

tack så jätte mycket för alla mess och komentarer och lycko önskningar.. och alla är välkomna när som, vi fyra är pigga och har all tid i världen nu :)  bara att höra av sig

so long
2009-11-19 @ 11:40:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna IT'S ALL ABOUT JOHANNA

har ju inte kvar ditt mobilnr kom jag på :/ du får skicka de till mig :) härligt att allt går bra!

2009-11-19 @ 12:41:56
URL: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: Cattis

viktig info, tack! vikt och längd? på lillebror alltså :) jag har förresten hittat en bäbis-del till babysittern också...

2009-11-19 @ 14:59:09
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0