bingo bög

här hemma är det slags mål om datorn.. ja bor med en bingo bög..
han sitter och spelar bingo på svenska spel hela tiden så nu får man inte ha datorn för sig sj längre.. visst han tycker ja är jävligt rolig som åker på bil bingo 'tutbingo' på sommaren men då är man ett tjej gäng med fika och srattar och tutar , men nu sitter han här hemma helt sj i soffan och är helt inne i det.. och det värsta är att han vinner mer än mig på mitt tutande och det får ja ju höra.. :)

ikväll är det väldigt tomt och tyst här hemma leo sover över hos morsan.. imorgon blir det en ullareds tripp för min del och vi åker tidigt så han får sova där nere, vilket man knappast behöver tvinga honom till om man säger så.. ja till alla som tycker att jag är galen, känner verkligen inget så ja törs åka.. va fan kanske kan bli ett bra program annars.. men någon som föder barn mellan hyllorna.. nepp men det blir julklapps handling så man har det klart sen, vet ju att ja alltid tar det i sista sekund annars..

nehe om man ska sova lite innan man ska upp igen..

so long
2009-11-09 @ 23:13:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0