bilder


haha viklet kort, fan kan ja inte brasa lite mer med benen, men det känns ju som om allt ska trilla ut :)



gull ungarna ava estelle och binning



hahha man kan ju inget annat än åt skratta, mammas glasögon hon köpte  på cypern bara att hon hade sönder bågen och dom som känner henne vet att man kan laga med allt, är det inte balsnöre så är det silver tejp lr som här gummisnodd :)




det här är kattungarna, ja är veldigt speckulant på den grå om nite lilla ossy slutar att skita utanför, vilket hon inte gjort..



här leker grabbarna..


snodde alla bilder från kattis blogg och hoppas att det är ok, hon va ju duktig och tog kort på gårdagen
2009-11-14 @ 09:26:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cattis

klart det är lugnt, vill du att jag ska skicka över alla bilderna för det var några fler?!?

2009-11-14 @ 10:58:48
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: johanna IT'S ALL ABOUT JOHANNA

kattungarna ser ju ut att bli lite långhåriga va? jag hade lätt tagit den röda:) men det får jag inte :( jag tror din unge plppar ut på tisdag, mikel tror på torsdag, vi har slagit vad serru ;) haha

2009-11-14 @ 16:16:23
URL: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0