svårt att slita mig

japp det känns lite som ju mer ja gör nu desto mindre blir det ju imorgon.. har bokat en kärra från nio så det blir att gå upp äta frulle och hinna åka ut med kattera innan snälla johanna kommer och hjälper mig att packa resten..

är faktiskt jätte seg i kroppen nu efter först ett pass i simhallen, sedan trimma jag vägen ner till huset och sen packa,, kommer säkert ha tränings värk i morgon  :)

nehe nu blir det sängen,, hoppas att ja kommer skriva något i morgon iaf,, packar väl datorn sist..

natti natti
2009-08-25 @ 23:20:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lattjo

Härligt jag ska tänka på er i morgon när jag sitter i min gula maskin och leker med joysticken. Ja nu är det ju styranordningen jag menar så ingen fattar fel.

Ser fram mot söndagen då det blir kalas, jag själv får ta en kopp kaffe för nu har jag gått in i den första av tre faser i mitt viknedgångprogram.

2009-08-26 @ 22:35:15
URL: http://lattjobig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0