ny skrubbad

ja nu är ja ny skrubbad.. bort med all olje lukt och skit under naglarna för nu är ja tjej igen.. alltså man känner sig så himla skitig hela tiden när man kör last bil man blir liksom aldrig ren känns det som,, men nu är ja skurad från topp till to..
och sista dagen på jobbet blev ett skönt avslut,, kunde sluta redan vid halv elva för att det va så lugnt,, det brukar ju va hur mycket som helst att göra på fredagar..

blev hämtad av jimmy inne i stan  och så stanna vi och köpte en ny ytter dörr.. hahah det tat sig nu, sen nu har ja och leo passat på att ta en lite middags lur,, hur skönt som helst

nu bär det ju av ut till huset till jimmy och vårat camping liv :)
ikväll blir det grillad kyckjling file

ska ta en massa kort nu när allt börjar att ta form.. nu vill leo komma upp ur badet

ha en skön fredags kväll
2009-08-21 @ 16:05:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lattjo

Ja du frågan är ju hur man ska ta det här som din arbetsgivare. Jag trodde jag tvättade ur bilen innan du fick den och nu säger deu att du känner dig skitig. Jag rekomenderar byt underkläder varje dag och gör inte som jag dvs att vända på dem.

2009-08-21 @ 21:23:54
URL: http://lattjobig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0