mitt i packning..

nu är vi hemma igen efter en förmiddag med cattis binning och ava i simhallen... är faktiskt jävligt trötter i kroppen haha är inte van att röra mig så mycket men i vattnet va man ju jätte lätt  :)

leo fick sova två timmar nu på efter middagen så att han ska bli skaplig i ikväll kan tänka mig att han är ännu tröttare än mig..
under tiden hann ja packa ett par kartonger till så det kommer bli mindre och mindre att gör i möra men då kanske vi hinner städa lite oxå..håller även på att tvätta dom gardinerna som satt uppe så att allt är ny tvättat när man packar ner..

nu ska vi ut till palatset och ja ska trimma vägen, det växer juu igen så himla fort.. har proppat bilen full nu med saker lika bra att ta med när man ändå åker.. och givetvis ska ja ju sätta upp den nya brevlådan för 99:-.. en så  'länge' låda :)







har inget bad kort från idag så det blev ett från thailand ist..
2009-08-25 @ 15:36:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack så mycket för idag, det var toppen! Båda barnen slocknade i bilen! Och jag fick sova en halvtimme nere hos Solla på eftermiddagen, det var skönt men jag kan tänka mig att gå och lägga mig NU! Kram

2009-08-25 @ 19:52:28
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: johanna

haha kan man bli sötare? jag har en bild på leo när han är nykläckt :) gud så söt han är på det :)

2009-08-27 @ 14:43:32
URL: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0