kantareller.. massor :)

hade ju tänkt att ja skulle hinna me och blogga nu på morgonen men vi hade ju fått en papp påse med kantareller av svärfar.. och när man sätter sig och rensar tar det sånn jävla tid att ja helt enkelt inte hann med bloggandet..:)
leo satt och hjälpte mig nästan hela tiden och han va faktiskat jätte duktig.. det gjorde ju inget att han 'rensade' sönder ett par för det räckte och blev över.. ja frågade honom innan om vi skulle äta frukost först lr om vi skulle rensa men han ville rensa,, men i slutet satt han under bordet med volvo nyckeln och sa att han skulle till ica brunnby och köpa frukost så då tyckte ja synd om honom och faktiskt KASTADE dom sista,, men det blev lite mer än en liter stekta och klara.. :)

vid tio va ja på vårdcentralen och skulle ta bort ett födelse märke som sitter precis under bygelen till bh .. nu när ja äntligen är ledig och har lite tid.. men det slutade med att besöket kostade mig 100 jävla spänn och distriktsköterskan sa att hon inget ville göra för att ja va i vecka 28 så ja ska tillbaka nästa måndag igen till en läkare som 'vågade' göra det ,, jävla muppar.. har faktiskt annat att göra än att springa där..

sen efter det bar det in till stan för beställning av tapeter till tv rummet och köket.. skulle beställa kakel, men det som jimmy och ja har fastnat för kostade visst 518:- plattan,, PLATTAN!!! vågade inte riktigt ta det när inte jimmy va med,  men efter en pratsund med honom blir det nog det ändå.. han har ju faktiskt matchat tapeten i köket efter den :)

lillsnorre somnade som en stock i bilen hem,, han har ju typ kommit in i att sova eftermiddag varannan dag, men det är rätt skönt då hinner ju jag nått den timmen,, tex sitta här.. :)

som sagt måste göra nått vettigt nu

so long
2009-08-24 @ 15:40:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

heeej, jag fuskade totalt nu i helgen och det syns direkt :( men det är 3 kg på tre veckor, så jag ligger väl bra till ändå :) nästa vecka ska jag börja på step och mage/lår/höfter med på VC så då får de bli bättre :) aaa, jag vill ju va blond.. men brunt är med fint :) sen med lite löshår med så blir det nog prima ;)

2009-08-24 @ 16:16:09
URL: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: lattjo

Ja det var ju ett jävla pris på kakel, men du blir ju rik på torsdag så köper du plattor för den summan så får du ihop kanske till ena kortsidan, en jävligt kort sida.

Jo du vist har jag tänkt ge leo en present men att överlåta firman åt en tvååring kanske är att ta i då jag som ät tolv har svårt ibland och då kan jag faktiskt räkna till hundra och posenten.

2009-08-24 @ 21:19:44
URL: http://lattjobig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0