inrednings party

japp i dag har dagen gått i ett,, eller det börja med att vi sov till nio,, nio när hände det senast liksom.. sen blev det frukost och ut till huset där jag faktiskt hann med lite för en gång skull..
vi gjorde rent leos pool, som han öst  full med sand, spackla både skafferiet och halva köket, lr den delen det inte ska bli kök på.. tog upp all lök i landet så nu klarar vi oss en bit in i höst tror ja det blev tre lådor så det är ju bra..

nu på kvällen har jag varit hos fia på inrednings party, och ja trodde det skulle vara dyra saker men det fanns till halv vettiga priser me..
ja köpte två handukar, ett kudd fodral och några saker man kan deckorera ljus med..
blev inte så dyrt som ja trodde hade kunnat köpa mycket mera men  det är ju lite svårt att veta vilka färger och så det blir överallt..
men fia ska ett till i okt så då kanske man vet bättre..

nehe nu ska ja ta imot mitt lilla gulli barn som har tagit ett bad efter fiske turen med ppapsen,, som tyvärr inte gav någon fisk men ´mysigt hade dom haft det i vilket fall..
2009-08-06 @ 21:10:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lattjo

tjena b-masken jasså du tror att jag har lagt av med bloggen. nejdå men det händerr ju inte så mycket nere på jordterminalen om dagarna. ni kom jag ju på föresten att jag kunde ju skriva om boggihjulen, ja de där som du alltid glömmer. vi som jobbar om dagarna har inte tid att sova till nio och sedan gå på inredningsparty, att du inte köpte lite till när du ändå var igång.

2009-08-06 @ 22:49:57
URL: http://lattjobig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0