gräs klippning

japp nu blir det ut och springa ett par vara på gräsmattan med klipparn.. vill hinna klippa gräset innan katterna ska gå ut första gångn för ja behöver ju inte skrämma bort dom direkt.. :)

va ju på marknaden i går och det va bra väder först men sen när leo skulle åka karusell började det spö regna men han va lika glad för det , han åkte ju med sin 'tjej' thelma...
det blev ett par varv och sen hälsade vi på morfar boa i hemvärns tältet och han vägrade gå ur militär bilen man fick sitta i..


lite bilder från gårdagen




 

 

 

sen mötte vi även casper, leos kompis så då tog dom ett varv

 

 

 

nu blir det gräs klippning :)

2009-08-29 @ 09:44:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lattjo

Lillsnorre är den enda av oss som strålar i regnet. Men vem skulle inte göra det med en pudding brevid sig och an hade ju sin med sig i vätan.

2009-08-29 @ 11:43:01
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: Lasse

Leo,s leende är oftast på topp, kul att åka karusell och har man sedan en tjej jämter sig då skiter man i regnet. Jag för min del var blöt ända in på kroppen. Trevligt var det i alla fall.

2009-08-29 @ 11:47:30
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: liisa

jag kollade efter er vid karusellerna två ggr igår men jag såg er inte..men leo ser ut att ha det kul!

sötungar!

2009-08-29 @ 15:41:56
URL: http://liisamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0