frukost hos mamma

japp nu sitter ja här och äter frukost hos mamma, hade inte hjärta att börja rota runt i husvagnen och leva rövare så då åker man ju ner till snälla mamma ist..  fast hon ligger brevid och snarkar.. hon har redan varit uppe sin första gång :)
ja ja åker ju inte bara ner hit och sätter mig och äter utan att lastbilen är ju ändå parkerad här så ja åker ju hit varje morgon.. men inte på frukost.. :)

NÄÄÄ ja är inte sjuk bara glad att allt rullar på, vi va ju inne och hämtade köket igår efter jobbet och det blev ju bara en snabb sväng hem och packa om och fixa med katterna,, som snart äntligen ska få flytta ut på landet..
sen bar det ut till kättstorp sandbäcken och så börja vi montera kök ... *ler*
det gik faktiskt bra så lång som vi kom igår men ja kan tänka mig att det kommer bli en och annan svordom innan det där är helt klart,,
blev lite snoppna inne på ikea när vi skulle hämta köket,, man fick ju gå och plocka ihop nästan allt själva,,, vadå nojig att man skulle glömma nått men som tur är dubbel kollade dom ju ikassan..dom största skåpen och diskmaskin fick man bara hämta där borta på nya stället..
men det är ju sånt som gör att det är billigt.. och det tycker man ju om

för övrigt är det min sista dag idag jiiiipppiiii.. finns ju annnat att styra med om man säger så  :)
har fått tillbaka mina papper så att det går lagom ihop nu så ja får även full havandeskaps penning fram till 7 nov
så NU kommer min semester..peppar peppar ta i trä så har faktiska ja alltid ganska  tur med papper och så och inte massa krongel som andra kan få..

nehe om man ska ta en sista sväng för den här gången i scanian, det börjar med bjset på scan :)

hoppas på mer uppdetering i dag OM ja inte är för ivrig ut till huset... *ler*

so long
2009-08-21 @ 06:19:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lattjo

Ja du Maria det är tur du har en snäll chef som suttit och slitit sitt gråa hår med dina papper som du stuckit under snoken på mig för att du skulle ha det påskrivet.

Jag skickar faktura på tiden. hahahah

2009-08-21 @ 21:20:12
URL: http://lattjobig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0