blond lr brunt...

morgon.. har i natt igen drömmt att ja färgat håret,, tror att det va för att ja läste en tjejes blogg igår och hon skulle till frissan..men mitt dillemma är ju att ja vill färga håret.. är så jävla trött på att alltid se ut som brunt hår med blonda toppar :) hinner ju liksom inte att hålla slingorna på ett snyggt sett.. så jag skulle kunna tänka mig att färga en snygg brun som likson kan sköta sig sj lite.. dom som känner mig vet att ja pendlar från blond till brun.. typ hela tiden.. men så känns det liksom oxå som brunt är mer höst och blondt sommar, men det kanske bara är jag som tycker..aif har ja och printz pratat om att gör det samtidigt för hon tycker samma sak... :)

idag blir det doktorn kl fyra, får vi se vad han säger då... nehe dax att åka och jobba :)
2009-08-12 @ 06:00:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

haha, jag pendlar med hela tiden från blond/brunett.. men måste ge upp det nu eftersom att jag är håslös.. men om du färgar en fin ljusare brun färg med lite mer guldiga slingor med lite koppar i så tänker man ju inte lika mycket på att "hålla efter" ;) om du vill ha båda altså haha.. aaa, men min mamma har ju hittat hit, tror hon kanske tar et snack med herrn.. får väl se! pöss

2009-08-12 @ 09:14:40
URL: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: Annie

Känner igen det där fenomenet. Vill alltid göra slingor när sommaren närmar sej och nu har jag precis blivit brunett. Jag röstar på brunt:-) kram

2009-08-12 @ 15:46:05
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: lattjo

Gud ja, jag har precis samma problem men för min del så är det ju att kunna skiffta mellan cendre, grått och lite ljuslila.

Jag vet inte hur jag ska göra menn fundera på att ringa Babsan och är ju helt feniminal på detta.



pusss

2009-08-12 @ 22:10:07
URL: http://lattjobig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0