barnvagn

japp nu är den nya barn vagnen inköpt.. lite väl tidigt men det va ju så att vi hitta en perfekt barnvagn nu och det va bara att slå till.. hur fin som helst så det kommer bli kanoners, bara stt när vi skulle ham gick den inte in i bilen (en jävla massa skit+ den andra vagnen) så det blev en promenad för mig och leo ner till pappa.. där den nog får stå ett tag,,
ja är ju lite rädd för att handla saker tidigt ,, vill ju se att  barnet är friskt och så,, man kan faktiskt aldrig veta

men på förmidagen drog vi iväg och fiska lite uppe i norrby sjön.. det blev två små mört sen hade leo ätit upp all majs,
efter det blev det en tripp ner till mamma, jimmy skulle plocka kantareller och ja orkar verkligen inte springa omkring som en galning eftre svamp i skogen.. när jimmy kom tillbaka åt vi pizza och det va skit gott verkligen va ju faktiskt ett tag sen nu..

har för övrigt gått och irriterat mig på folk , lr rättare sagt faktiskt en person idag.. igår på lundell satt ju dom närmaste till oss uppe i mammas häst hage och hade det bra, där ser man ju verkligen allt..men saken va den att min pappa alltid går  med en keps på SKOJ och samlar in lite cash till mamma som tack för uppskattningen och så för att man får sitta där och ha det bra gratis.. men denna person i fråga hade tagit med sig typ femton pers det vill säga utan att fråga mamma, och pappa kom med kepsen,  vilket han på blodigt allvar blir helt galen på pappa och tycker han är världens idiot..farsan trodde att han typ skulle få stryk..ja fattar inte alltså denne person kallar sig för min bror, alltid haft hur mycket friheter som helst hemma och mamma har ALLTID ställt upp för honom i vått och torrt, är det så jävla svårt att lägga en fjuttig 20 som alla andra gör då,, för mamma blir ju liksom glad för pengarna som 'uppskattning'  men men man ska väll inte fatta sig på folk riktig det är väl meningen med livet.. ja är ABSOLUT inte arg på honom, många säger att just denna person börjar att balla ur på fyllan.. har ju inte festat med honom så mycket på sistonde, men varken mamma lr ja fattar oss  inte på detta  vansinnes utbrott.. så j*vla löjligt..

nehe nu blir det matsäcks time, jobb i morgon :)

2009-08-09 @ 21:39:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cattis

Tråkigt! Solla lägger ju ut massa pengar och fixar jättemycket + städar efter alla som är där så en tjuga är väl ingenting?!

2009-08-10 @ 09:00:21
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Lasse

Jag tycker det är dags att Solla säger ifrån till ett par individer som suger ut henne på det godaste men inget ger igen. Detta har hållit på i många år och jag fattar mig inte på sådana personer, jag blevv själv jävligt förbannad på en av dessa under kvällen men som tur var så hade jag så mycket klart i knoppen efter några öl att jag avstod från bråk.

2009-08-10 @ 22:23:17
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: johanna

inte kim va?

2009-08-11 @ 11:35:19
URL: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0