åhhh myy goood

hur i helvetet kunde ja glömma min syrras födelse dag..ooooppss
hade absolut ingen tanke på att hon fyller redan, för mig är det ju typ juli lr nått men det va tydligen 7/8 i fredags... FAN va pinsamt.. ber så mycket om ursäkt.. kul att mamma påminde mig,, not
blev 'påmind' igår vid morsans korre när ja träffa en mycket gamal bekant till familjen som sa att hon hade tänkt på tiina på hennes födelsedag och ja fick ju bara spela me .. kunde ju inte erkänna då att ja glömt henne..

igår kväll hjälpte ja morsan i korren och den här gången va det mycket mer folk än när det va ledin,, fast mer äldre när det va ledin va det mer små ungar som sprang omkring..
tror iaf att vi sålde mer än förra gången.. vi åkte hem vid halv tolv , då hade leo varit vaken så länge .. för jimmy och leo skulle ju hem och sova eftermiddag så att dom kunde komma ner skapligt, dom hade somnat halv två och vakna halv sex... bra jobbat jimmy.. som sagt leo va ju inte trött förs halv tolv men  är det fest så är det...

nu sitter ja bara här och väntar på att kl ska bli nio och jimmy skulle gå till affären och köpa baugetter,, nice alltså
sen blir det nog ner till mamma och ett dopp i det blå.. lr bajs bruna :)

ikväll ska vi köpa ny barnvagn *ler*

so long
2009-08-09 @ 08:47:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: syster

hahaha

jag började bli lite fundersam där framåt kvällen, du brukar ju vara först med att ringa

men jaja

du börjar ju bli gammal, vi får väl skylla på det :-P

juvenildement

haha

2009-08-11 @ 14:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0